
ICT en administratie
Deze opleiding is de geknipte voorbereiding voor een job als b.v. administratief medewerker.
Op hedendaagse kantoren en administratieve omgevingen vereist men meer en meer een grondige kennis van ICT.
In deze opleiding leer je die competenties die echt nodig zijn voor een administratieve job: bestanden leren organiseren en beheren, Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook mail en Outlook agenda,..
Maar ook: leren een presentatie geven, tips en tricks om de tips en tricks om de administratieve werklast te verlagen en zich te organiseren,….
Overzicht van onze cursussen
- Aan de slag met office (Word, Excel, Powerpoint, Publisher) *
- Aan de slag met office (Word, Excel, PowerPoint, Publisher)
- Word 2019 – Office 365
- Word 2019 – Office 365 (50% e-learning)
- Excel 2019 – Office 365 – deel 1
- Excel 2019 – Office 365 – deel 1 (50% e-learning)
- Excel 2019 – Office 365 – deel 2
- Excel 2019 – Office 365 – deel 2 (50% e-learning)
- Access 2019 – Office 365
- Access 2019 – Office 365 (50% e-learning)
- Zakelijk presenteren met PowerPoint 2019 – Office 365 *
- Zakelijk presenteren met PowerPoint 2019 – Office 365 * (50% e-learning)
- Online en offline bestandsbeheer *
- Outlook 2019 en Onenote – Office 365 *
- Outlook 2019 en Onenote – Office 365 * (50% e-learning)
- Samenwerken in de cloud *
- Samenwerken in de cloud * (75% e-learning)
- E-services *
- E-services * (50% e-learning)
- Gegevens uitwisselen binnen Office *
- Gegevens uitwisselen binnen Office * (75% e-learning)
(*) Kortere cursussen van 40 lestijden i.p.v. 60 lestijden.