
ICT en administratie
Klik hier voor het filmpje van onze cursussen “ICT en administratie”.
Deze opleiding is de geknipte voorbereiding voor een job als b.v. administratief medewerker.
Op hedendaagse kantoren en administratieve omgevingen vereist men meer en meer een grondige kennis van ICT.
In deze opleiding leer je die competenties die echt nodig zijn voor een administratieve job: bestanden leren organiseren en beheren, Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook mail en Outlook agenda,..
Maar ook: leren een presentatie geven, tips en tricks om de tips en tricks om de administratieve werklast te verlagen en zich te organiseren,….
Overzicht van onze cursussen
Aan de slag met office
- Aan de slag met Office (Word, Excel, PowerPoint, Publisher) (80% e-learning)Later gepland
- Aan de slag met Office (Word, Excel, Powerpoint, Publisher) * (50% e-learning)
- Aan de slag met Office (Word, Excel, PowerPoint, Publisher)Later gepland
Word
Excel
- Excel 2019 – Office 365 – deel 1 (50% e-learning)Later gepland
- Excel 2019 – Office 365 – deel 1 (90% e-learning)Later gepland
- Excel 2019 – Office 365 – deel 1Later gepland
- Excel 2019 – Office 365 – deel 2 (50% e-learning)
Access
PowerPoint
Online en offline bestandsbeheer
Outlook en Onenote
Samenwerken in de cloud
E-services
Gegevens uitwisselen
(*) Kortere cursussen van 40 lestijden i.p.v. 60 lestijden.