Websites bouwen met Dreamweaver – deel 2

Websites bouwen met Dreamweaver – deel 2Later gepland

Websiteproductie 2 (60 lestijden)

Deel 1 onder de knie? We gaan we een stapje verder. Wat je leerde in het eerste deel, breng je nu verder in praktijk maar je ontdekt ook meer geavanceerde technieken zoals een responsieve website uitbouwen met behulp van Bootstrap, formulieren toevoegen, en nog veel meer. Met al deze tools bouw je aan je eigen flexibele website.

Enkele voorbeelden van wat besproken wordt:

  • Een dynamische lay-out met behulp van Bootstrap maken
  • Animatie met behulp van behaviors uitdiepen en media toevoegen
  • Uitklapmenu’s, tabmenu’s of accordeons aan een pagina toevoegen
  • Een formulier opstellen en verzenden
  • En je leert hoe je je website op de server kan plaatsen

Om te starten in Dreamweaver deel 2 moet je geslaagd zijn voor deel 1 of je voorkennis kunnen bewijzen via een vrijstellingsproef.

Inschrijvingsgeld

  • Cursusgeld: € 90
  • Verminderd cursusgeld: € 18

Studiekosten

  • We gebruiken het programma Adobe Dreamweaver Creative Cloud. Om thuis wat verder te oefenen, is het handig als je ook over dit pakket beschikt.
  • Als cursist van CVO Focus geniet je van zeer voordelige abonnement tarieven op de Adobe software. Voor meer informatie hierover kan je steeds terecht bij je vakleerkracht.
  • De volledige cursus en het bijbehorende cursusmateriaal worden op het ELO (e-learning omgeving) geplaatst en kan je gratis downloaden.
  • Om vlot thuis te kunnen verder oefenen, raden we ook een USB-stick aan (vanaf ca €10).

Gespreide evaluatie aan de hand van een eigen uitgebouwde website

CVO Focus kiest overtuigd voor een evaluatiesysteem zonder examens. Evaluaties worden gespreid over de cursus aangeboden.

Waarom gespreide evaluatie?
We evalueren op geregelde basis stukken leerstof. Gedurende de cursus zal je dus regelmatig opdrachten krijgen. Op deze manier kunnen we je goed opvolgen en de lessen bijsturen indien noodzakelijk. Tegelijkertijd stimuleren we je ook om de leerstof regelmatig te bekijken en zo vermijden we onnodige stress op het einde van de cursus.

Waarom evalueren?
Opdrachten zijn een belangrijke bron van informatie voor de leerkracht. Hebben mijn cursisten de leerstof begrepen? Hebben ze een bepaalde vaardigheid onder de knie? Behalen ze de vooropgestelde leerdoelen van de cursus?
Voor jou als cursist is het een stimulans om de leerstof regelmatig bij te houden. De resultaten geven je een idee van wat je al kan.

Opgelet!
Ben je te vaak afwezig bij deze opdrachten tijdens de les, en zijn er dus te weinig gegevens om je te beoordelen? Dan kan het centrum beslissen dat je niet geslaagd bent voor de cursus.

Deze cursus zit momenteel niet in ons aanbod.
Voor meer info kan je steeds terecht bij één van onze medewerkers.

Bezig met zoeken...