Engels 4 – levensgenieters deel 8

Engels 4 – levensgenieters deel 8Later gepland

Engels – Threshold 2 schriftelijk (60 lestijden)

Een dagje shoppen in London, met de metro door New York, of zelfs een ontdekkingstocht doorheen de outback van Australië – met Engels kom je de wereld rond!

Je hebt een goede basiskennis Engels, maar je wil die verfijnen en teksten sneller begrijpen en schrijven. Engels is niet enkel de voertaal op reis, maar is ook de taal van internet en media, de film- en muziekwereld. We hebben ook aandacht voor de boeiende cultuur en actualiteit.

Wat leer je tijdens deze cursus?

  • Berichten over je uitstap of reis
  • Dromen en ambities beschrijven
  • Per e-mail informatie vragen en geven
  • Krantenartikelen lezen en begrijpen
  • Informeel en formeel Engels onderscheiden
  • Je mening formuleren over alledaagse en maatschappelijke thema’s

Do you want to join us? We will be pleased to meet you!


Deze module komt uit de opleiding “Engels richtgraad 2 (ERK B1)”.

Om in dit niveau te starten, behaalde je eerst Engels levensgenieters deel 7, of leg je een instaptoets af bij het begin van de cursus.

Inschrijvingsgeld

  • Cursusgeld: € 90
  • Verminderd cursusgeld: € 18

Studiekosten

  • Cursusmateriaal (verplicht bij elke inschrijving): € 5.
    Dit bedrag is afhankelijk van de opleiding en omvat de kostprijs voor o.m. kopieën, grondstoffen en (digitaal) materiaal dat je in de lessen gebruikt of verbruikt, software, platformen, diensten, …  Aanvullend vind je hieronder een opsomming van andere benodigdheden die hierin niet zitten vervat.
  • Handboek(en)

Gespreide evaluatie

CVO Focus kiest overtuigd voor een evaluatiesysteem zonder examens. Evaluaties worden gespreid over de cursus aangeboden.

Waarom gespreide evaluatie?
We evalueren op geregelde basis stukken leerstof. Gedurende de cursus zal je dus regelmatig opdrachten krijgen. Op deze manier kunnen we je goed opvolgen en de lessen bijsturen indien noodzakelijk. Tegelijkertijd stimuleren we je ook om de leerstof regelmatig te bekijken en zo vermijden we onnodige stress op het einde van de cursus.

Waarom evalueren?
Opdrachten zijn een belangrijke bron van informatie voor de leerkracht. Hebben mijn cursisten de leerstof begrepen? Hebben ze een bepaalde vaardigheid onder de knie? Behalen ze de vooropgestelde leerdoelen van de cursus?
Voor jou als cursist is het een stimulans om de leerstof regelmatig bij te houden. De resultaten geven je een idee van wat je al kan.

Kortom, wij gaan voor meer taalkennis, meer taalvaardigheid, meer leerwinst in een aangename leeromgeving!

Opgelet!
Ben je te vaak afwezig bij deze opdrachten tijdens de les, en zijn er dus te weinig gegevens om je te beoordelen? Dan kan het centrum beslissen dat je niet geslaagd bent voor de cursus.

Deze cursus zit momenteel niet in ons aanbod of de inschrijvingsperiode is hiervoor verstreken.
Voor meer info kan je steeds terecht bij één van onze medewerkers.

Bezig met zoeken...